piątek, 23 kwietnia 2021

Belleza castillo EDGE CUTIMAL PIG COLLAGEN MASK

W ostatnim czasie polubiłam się z maseczkami na płacie więc jak najbardziej jestem zadowolona że udało mi się skorzystać z okazji i zakupić cały zestaw takich maseczek za niewielkie pieniądze. Z racji tego iż uwielbiam testować nowości jako po pierwszą maseczkę sięgnęłam właśnie po tę ze świnką na opakowaniu.

 

Maseczka do twarzy na płacie EDGE  CUTIMAL PIG maska kolagenowa od Belleza castillo.


W ładnej saszetce znajduje się płat z nadrukiem uroczej świnki aczkolwiek myślałam że będzie bardziej widoczny nadruk tym czasem jest delikatny mało wyraźny. Sam płat jest wykonany z dość mocnegon włókna dzięki czemu nie rozdziera się, ma idealną wielkość oraz dobrze trzyma się na twarzy dzięki czemu nie musiałam martwić się, że przy codziennych czynnościach nagle mi spadnie. Esencji którą jest nasączony płat jest całkiem sporo zostaje jej jeszcze trochę w saszetce więc spokojnie możemy wsmarować ją w szyje i dekolt,

Jest to ujędrniająca maseczka która rewitalizuje skórę przywracając jej zdrowy i promienny wygląd tak nas informuje producent. Produkt ten zawiera w sobie mleczko pszczele które regeneruje, odżywia i wygładza skórę oraz kolagen, a ten z kolei ma ujędrniać i zapobiegać powstawaniu zmarszczek. Producent zaleca aby używać w tygodniu od dwóch do trzech takich masek do 20min aplikacji.

Po zdjęciu już płatu zaobserwowałam na samym początku sporą lepkość która następnie po wchłonięciu się resztek preparatu zniknęła. Twarz wyglądała trochę lepiej była nawilżona i ciut jakby promienniejsza co do efektów ujędrnienia nie mogę nic powiedzieć po jednej aplikacji. Maseczka nie uczuliła mnie a to jest najważniejsze myślę że jestem skłonna sięgnąć po nią ponownie. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz