wtorek, 16 marca 2021

Krem odżywczy do skóry bardzo suchej i spierzchniętej.

Jest to krem pielęgnacyjny do rąk i paznokci z kompleksem witamin A,E,F,H,P,B6,B5. Ma głęboko odżywiać i regenerować skórę zapewniając jej zdrowy wygląd. Zawartość alantoiny i gliceryny sprawiać,że skóra będzie gładka, miękka i elastyczna.Samo opakowanie jest w wygodnej tubce o pojemności 100 ml. Dzięki temu że jest on w tubce możemy do końca go wykorzystać. Jak na krem do rąk jest w nawet sporym opakowaniu jednak w moim przypadku znowu jak poprzednik starczył mi tylko na tydzień. W tym przypadku muszę powiedzieć szczerze że jestem nieusatysfakcjonowana ze względu  na to że skóra nie jest wcale  aż tak nawilżona jakbym tego oczekiwała. Nadal stosowałam krem kilka razy dziennie ale nadal miałam suchą i szorstką skórę na palcach. Jest tani kosztuje ok 3 zł ale jednak nie zakupię go więcej. Może komuś pasuje ale niestety  nie mi. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz