sobota, 24 kwietnia 2021


 

Jakiś czas temu zaciekawił mnie ten produkt do tego stopnia że postanowiłam go zakupić i wypróbować. Muszę przyznać iż z chęcią sięgnę po kolejne kolory z serii.

Szminka w płynie dająca intensywny kolor i matowe wykończenie.





Ma lekką formułę nie pozostawia uczucia lepkości na ustach. Zawarte w niej masło shea i kompleks olejków roślinnych z migdałów i argonowy dostarczają ustom składników odżywczych oraz zapewniają długotrwałe nawilżenie. Szminka posiada wygodny aplikator dzięki czemu możemy w łatwy sposób nałożyć ją . Jej kolor jest bardzo ładny intensywnie różowy.  Produkt ten znajduje się w saszetce z aplikatorem o pojemności 2ml jest bardzo wydajny wystarcza na dość długo. To co mnie zadowala to długość utrzymywania się na ustach , nie musimy co chwilę jej powtórnie nakładać ponieważ szybko się nie zmazuje a nawet jak po pewnym czasie się to dzieje to usta i tak zachowują delikatny różowy odcień.Wydaje mi się iż nie posiada żadnego zapachu a to również jest plusem. Jak dla mnie dobry produkt który z chęcią zakupie jak będzie na promocji.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz