wtorek, 14 kwietnia 2020

Zdarzyło  się Wam, że męski żel pod prysznic tak zapachowo się  spodobał,iż
 postanowiłyście same z niego korzystać ? Ja tak właśnie mam z produktym firmy avon. Pierwszy raz poznałam jego zapach gdy kupiłam go dla mojego partnera,  ale w końcu wyszło na to że to ja zaczęłam z niego korzystać. 
Avon Senses Dep Cleansing Active Cleanse
Jest to chyba najładniejszy ,męski zapach jaki mają w asortymencie . Nie mówię tu że pozostałe są brzydkie jednak tylko ten jeden przypadł mi aż tak go gustu. Mam jego zapas na co najmniej dwa miesiące. Niektóre z nas wolą mocniejsze zapachy żeli zapewne nie jestem wyjątkiem.
Zapach to pomieszanie czarnego pieprzu z mandarynką, dzięki czemu czuje się orzeźwiona . Żel ma ciemno niebieskawą barwę jest bardzo gęsty i wystarcza na bardzo długo. Dobrze się pieni, a gliceryna w nim zawarta ma nawilżać i nie doprowadzać do przesuszania skóry. Mimo że większość żeli dostępnych na rynku jest do ciała i włosów, to ten egzemplarz jest dostosowany tylko do ciała. Kosmetyk jest w wygodnej butelce z klapką dzięki czemu łatwo go otworzyć zaaplikować odpowiednią ilość na myjkę bądź gąbkę kąpielową i zamknąć. Dostępne są dwie wielkości pojemników 250 i 500 ml. Cena waha się od około 8 do 16 złotych w zależności od wielkości żelu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz