niedziela, 12 kwietnia 2020

 Robiąc zakupy w Lidlu zainteresowałam się linią kosmetyków Cien. Dziś chciałam Wam powiedzieć coś o kremie do rąk właśnie tej marki.Jako że nadal szukam odpowiedniego kremu więc testuje kolejny.

Krem do rąk  z lini food for skin

 


Jest to krem nawilżający. ma  za zadanie intensywnie i długotrwale nawilżać skórę, łagodzić podrażnienia, a skórę zostawić  jedwabiście gładką. Nawilżający krem z wyciągiem z zielonej herbaty to minimum 95% składników pochodzenia naturalnego. Przeznaczony jest do każdego rodzaju skóry ale w szczególności  do suchej i normalnej. Krem ma lekką formułę dzięki czemu błyskawicznie się wchłania. Wystarczy  nanieść niewielką ilość na skórę i wmasować do wchłonięcia.
Kosmetyk ten ma przyjemny zapach zielonej herbaty, jest lekki i przyjemny w użytkowaniu. Jego wygodna tubka o pojemności  50 ml  pozwala nam na całkowite wykorzystanie produktu. Fajnie nawilża i wygładza skórę. Dał mi on całkiem zadawalające efekty więc skłonna jestem powtórzyć ten zakup, jednakże nadal szukam idealnegho kremu dla mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz