niedziela, 3 maja 2020




Będąc w Rossmannie postanowiłam zakupić tonik do twarzy i moją uwagę przykuł właśnie Tonik odżywczy Rival de Loop, był w przystępnej cenie kosztował około 5 złotych. Pomyślałam czemu by nie spróbować ponoć jest to linia kosmetyków tanich ale dobrych.
Ostatnio moja skóra ma tendencje do przesuszeń na nosie i czole a ten tonik jak zapewnia producent jest opracowany specjalnie dla skóry suchej i wrażliwej. Przebadany oczywiście dermatologicznie, pH neutralne dla skóry. Nie zawiera alkoholu co jest bardzo dobre ponieważ nie będzie podrażniać skóry. Nie zawiera sylikonów i parawanów. Nie jest perfumowany. 
Po dłuższym stosowaniu go rano i wieczorem mogę spokojnie stwierdzić że pozostawia skórę ładną i czystą. Ja osobiście używam toniku w następujący sposób. Nalewam niewielką ilość na wacik i dmucham robiąc pianę co sprawia że łatwiej umyć twarz bez zbędnego pocierania.
 Mi sprawdził się dość dobrze a jak u was czy któraś już go stosowała i była zadowolona lub mniej zadowolona?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz