wtorek, 29 czerwca 2021


Maska na tkaninie nasączona serum kolagenowym zawiera w 100% bioaktywny kolagen. Jestbtu duża zawartość substancji aktywnych ma widocznie poprawiać kondycję skóry oraz jej elastyczność jędrność i hamować pojawianie się zmarszczek . 
Produkt ten jest na tkaninie a plat ten jest dość mały bardzo nie do do mojej twarzy. Sam płat jest bardzo mocny i nie rozwarstwia się oni nie rozdziela nie rozrywa co jest akurat plusem.

Niestety nie jest to produkt który mogę polecić ze względu na to ,że bardzo mnie podrażnił. Skóra twarzy jest mocno  zaogniona  wręcz wygląda trochę jakby została przejechana papierem ściernym dosłownie .
Płat ten powinno utrzymywać się 15 minut na twarzy  jednak u mnie to nie potrwało nawet 5 minut. W pierwszym momencie poczułam mrowienie jednak później pieczenie i wyraźnie podniosła się mi ciepłota skóry. 
Jest to moja pierwsza styczność z tą marką i jestem strasznie na nie .
Podejrzewam że  już więcej nie sięgnę po tą maskę ponownie. Według producenta ma dawać intensywne nawilżenie, efekt liftingu regenerację, odżywienie skóry oraz opóźnienie oznaka starości jednak ja zauważyłam tylko jedno wielkie podrażnienie, które utrzymywało się kilka godzin po zastosowaniu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz