czwartek, 6 maja 2021

AVEO krem do rąk Wosk przczeli olejek migdałowy.

Jestem miłośniczką wszelakich kosmetyków do rąk a ten dotarł do mnie prosto od znajomej mieszkającej w Niemczech. Właśnie dzięki niej mogę powiedzieć co nieco o kilku kosmetykach AVEO.


Krem ten ma lekka formułę dzięki czemu szybko się wchłania, pozostawia na skórze delikatny tłustawy  filtr jednak mi on nie przeszkadza. Krem przeznaczony jest do skóry suchej i szorstkiej wiec idealnie wpasowany w moje aktualne potrzeby. Co do efektu nawilżenia jest on zauważalny, może nie jest to taki efekt wow ale daje radę. Ma delikatny przyjemny zapach co dodatkowo umila jego stosowanie. 
Kosmetyk ten zamknięty jest w ładnej ,małej zakręcanej tubce o pojemności 30ml. Muszę przyznać że dla mnie jest to idealna wielkość aby móc nosić go zawsze przy sobie bo zmieści się nawet do najmniejszej torebki. Jedno jest pewne z chęcią sięgnę po niego kolejny raz mając taką możliwość. 
Podsumowując jest to dość dobry krem zawierający w sobie naturalny wosk pszczeli oraz olejek migdałowy który warto wypróbować. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz